2013. március 4., hétfő

Visszafogott vásárlás, meg na jó, egy kicsit rossz is voltam... - 15.hét betöltve

A bevásárló lista már nagyjából összeállt (itt megnézhetitek), két barátnőm és némi infó gyűjtés alapján, majd szerdán kérdezek azért pár dolgot a védőnőtől is.
A kiindulási alap persze, az, hogy szeretnék minél több mindent ismerőstől kölcsönbe, vagy vmi jelképes áron megszerezni, mivel spórolnunk kell...:( Meg amúgy is. Ehhez ideje elkezdenem komolyan "lobbizni".

A magam "várandós" ruháit tekintve pedig az volt az elv, hogy: Nem veszek semmit!
Mivel tavasszal és majd nyáron lesz a nagy hasas korszak, és alapból "hasas" vagyok, a meglévő felsőim, ruháim egy része alapból olyanok, mint a terhes ruhák:), úgyhogy azokat fogom tudni hordani, meg megőriztem az 1 számmal nagyobb, korábbi készletemből is pár dolgot erre a célra.
Najó, terveztem venni 1-2 nadrágot, amivel kihúzom a nagy melegig, de azt is Teszveszről. Már be is szereztem 200Ft-ért onnan 2 nagyon jó, bő gatyát (az egyik a nagyon tuti, kord, állítható a bősége, a másik vékonyabb, fehér lenvászon, az melegebb időben lesz jó).
Aztán szombaton megpróbáltam felvenni azt a farmerem, amit pár nappal korábban még övvel hordtam....és baromira szorított:S, úgyhogy a meglévő gatyáim közül már csak 1 van, amit tudok hordani, ezért "beijedtem", hogy ez így nem lesz jó, nem fog kitartani... Ezért rossz voltam: Miután megnéztük a Murder kiállítást (ne tegyétek, kár érte a 3500Ft-os belépő, még jó, hogy karácsonyra kaptuk), bementem a H&M-be, és találtam egy skinny kismama nadrágot 5990Ft-ért...Egy adag vívódás után, meg Pé "jajj, megérdemled" noszogatása után megvettük...
Tudni kell rólam, hogy az a fajta vagyok, aki nem hajlandó egy termékért többet kiadni, mint amire taksálom az árát. Ezért rendszerint turkálóból, meg max. kiárusításon vásárolok ruhákat. Ez a hatezer forint nekem már átlépi az ingerküszöböm, de úgy voltam vele, hogy nagyon sokkal nem, és kicsit "muszáj", mert még jó ideig a bokacsizmáimat fogom hordani, és azokat jelenleg már csak a még ki tudja, meddig jó farmeremmel tudom...
Egyébként most, hogy bevizsgáltam közelről egy ilyen nadrágot, lehet, megpróbálkozom itthon varrógéppel csinálni egyet egy normálból+derékmelegítőből, nem tűnik nagy cuccnak.
A bizonyos nadrág




7 megjegyzés:

  1. Szia,
    a Bécsi úti tescoban múlt héten 495 Ft volt egy angolpólya. A body, rugdalózó viszont intersparban olcsóbb, mint a tescoban, bár kisebb a választék. Kapucnis fürdőlepedő 2000 Ft intersparban. Popsikenőcsöt, fürdetőt ír fel az orvos receptre. Szerintem egy jó terhesfarmerra mindenkinek szüksége van, egy pillanatig se sajnáld rá a pénzt :) a sote I. női klinikával majdnem szemben, a Baross utcában van egy kis turkáló, ahol elég sok kismamaruhát tartanak, bár drágább, mint a kilós, de van választék.

    Én nem annyira szeretem a használt ruhát, de nemrég pont azt hallottam, hogy a használt bébiruha sokkal jobb, mint az új, mert már sokat volt mosva, ezért kevésbé dörzsöl, finomabb az anyaga, jó kis agyonmosott pamut, plusz ha a gyártáskor festéket, vegyi anyagot használtak, az is már mind kioldódott.

    VálaszTörlés
  2. Igaza van Pé-nek megérdemled a farmert. én is vettem egy ilyet a H&M-ben és nagyon megérte :) nagyon kényelmes volt. Nyáron is hordtam úgy,h fölhajtottam térdig :))
    amin megakadt a szemem a listán:
    -Kocsikabát és levegőztető zsák: nekünk mind2 ugyanaz. nem vettünk külön kabátot.
    -steril vatta: addig kell használni míg le nem esik a köldökcsonk (kb 2 hétig) a köldököt ápolod vele.
    -gyerek ruhát külön mosom a miénktől
    -szoptatós tea/alkoholmentes sör :)) szerintem nyár végén fogod kívánni a sört. nekem bejött tejtermelés szinten :)
    -sapkát előre ne vegyél télre,mert tudnod kell a fejkörméretét..
    van majd sok minden amit majd tudok adni. majd úgyis megbeszéljük :))
    Timssz

    VálaszTörlés
  3. Szia, a Háda Nagy Lajos király úti kilós üzletében láttam sok aranyos body-t és rugdalózót tegnap délután :) ömlesztve vannak, úgyhogy sokáig lehet válogatni, de jó sok volt, főleg kis (56-os, 62-es) méretek. Meg cuki kapucnis pulcsik és kabátkák is voltak bébiméretben, de azt nem tudom, egyáltalán hord-e egy baba olyasmit.

    VálaszTörlés
  4. Ja, még azt akartam írni, hogy egy 3 éves gyerek általában kisebb mint 100 cm
    http://www.gekkonet.hu/fejlodes/gyermekek-fizikai-fejlodese.html
    úgyhogy kb addig fér bele a 120-as ágyba, a gyerekes barátnőim szerint pedig ennél nagyobb gyerek úgyse hajlandó már rácsosban aludni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja, kb. én is arra jutok, hogy 3 évre szól kb. a rácsos ágy, úgyhogy elég az most, pláne, hogy vszeg kapunk:)
      Csak néztem, hogy vannak már olyanok is, amikről le leeht szedni teljesen a rácsot, és gyerekágyat leeht belőlük csinálni. De nem éri meg ilyenre beruházni, sztem, legalábbis nekünk.

      Törlés